08.08.2009

Shoppingtur

Det ble en liten bytur på torsdag. Sammen med ett av søskenbarna mine, Hege. Vi dro på markedet og kikket litt i haraldsgata også. Og vi var bare kjempeheldige med været. Sol og lette skyer. Så det var bare deiligt å være ute. =)


Kjøpte og noen ting <3

- paraply (må forberede meg skikkelig før jeg drar til Volda, hvem vet om det kan regne ?!)
- "MAG"
- søt Hello Kitty -navnetagg
- rosa dinosaur nøkkelring m plass til navn (trenger jeg viss jeg mister nøklene mine - igjen..)
- pakke med 3 Moleskine notatbøker (til skriblerier og rabbling)
- fersken shorts til bare 50,-
- flettet hårbånd med perler
- 2x store øredobber

og sist men ikke minst,

- skinnjakke, fake, fra barneavdelingen på H&M ! HAHA^_^ Av og til er det gøy å kunne finne plagg der, som til og med passer perfekt, pluss en får den lille bonusen med at det alltid er billigere (A). Hehe, mamma måtte le litt også, fordi jakken min er str. 152, som egentlig er for 11-12 åringer.


Noen ganger er det veldig OK å være liten <3



Kom også på at jeg trenger et par nye hvite singletter (Haha, må hamstre en del ting før jeg flytter!). Finner vel noen på H&M. ;P

Pluss at jeg så noen dritkule sneakers på Session, men jeg klarte ikke å bestemme meg der og da - regner med jeg drar tilbake på mandag og bruker gavekortet mitt, fordi jeg har tenkt på dem hele tiden siden! <3

Ingen kommentarer: