09.08.2009

Nye roomies?!

Hjelpe meg. Nå har angsten tatt meg litt. Jeg gruer meg til å finne ut av hvem jeg kommer til å bo sammen med. Jeg regner med at jeg skal dele gang og bad med en annen jente, og ha felleskjøkken med rundt 5 andre personer til. Men hvem er de?! Håper bare de er snille ... og at de ikke øver på musikkinstrumenter hele dagen (og natta)...

I fjor var alt fryd og gammen skulle jeg til å si, vi var en gjeng med jenter som kom veldig godt overens (og ett kineser-par vi egentlig ikke såg så mye til..), men nå har alle de flyttet ut til private hybler, og bare jeg blir igjen. Riktig nok flytter jeg ned en etasje og over på andre siden av bygget, men ja.

En positiv ting er at jeg kommer til å få sol inn om ettermiddagen og kvelden. Det blir koslig. Og jeg får utsikt! *Byebye* stor-oppoverbakke-med-mange-nabohus-som-kikker-rett-inn. Nå blir det nyting av vakker volda-fjord. ;P


Min gamle utsikt, på en fin dag, sett fra senga.

Nei nå gleder jeg meg litt igjen. Det kan da ikke bli så altfor ille - eller? Men jeg bør begynne med den faktiske pakkingen snart. Alt jeg har gjort er å skrive mange milelange lister nå. Min spesialitet. Ikke bra egentlig..

I morgen blir det iallefall stor shoppingtur etter de siste tingene jeg vil ha med meg. Om jeg så må kjøre 200meter mellom hver butikk. Jeg kan ikke drøye det lengre...

6 dager til avreise.

Ingen kommentarer: