11.08.2009

Hamstring

Det er det jeg driver med. Det fant jeg ut av i dag.

Altså jeg hamstrer klær. Og ting. Men mest klær.

For å "mette" shopping-manien min FØR jeg flytter opp til Volda.

Ikke noe vondt om Volda egentlig, men det er jo ikke akkurat mange butikker der, og det er ikke hver helg det går ann å dra inn til Moa, eller Ørsta også for sensaksskyld. Men ja, viss en shopper på cubus eller veromoda, så VET en at en ikke er den eneste i bygda med de klærne :P Jeg ser iallefall på det som en litt kjip greie.


I dag kjøpte jeg iallefall tre like topper på h&m. Slike basic singletter i hvitt, og én til i sort. Jeg bruker i alle fall slike hver dag nærmest. Storforbruker av vanlige singletter. De fra bikbok også. Elsker dem. Finner ikke kameraet mitt akkurat nå så nettbilder får duge vel :P. Kjøpte og en hvit singlet i "organic cotton" med et nice print på - et leopard-nesehorn (what liksom? :P ). Synes den var pen jeg. Fant også ett stort brunt/gull armbånd og ett sort flettet hårbånd - Hippiestyle<3.


Og en grå liten hettegenser. På H&M. Rakk ikke å gå innom Session i dag, tar det i morgen. DER har de såå mange kule hettegensere og t-skjorter <3 ! Håper bare de har noen i XS / S ..


På Bikbok kjøpte jeg meg en ny deilig joggebukse (i mørkeblått da egentlig) i XS =). Digg. I tillegg fant jeg en topp med peace tegn og en ferskenfarget en, pluss to t-skjorter. Elsker tilbudene på bikbok <3. Skulle ønske jeg jobbet der - og fikk masse rabatt (A)!

Fant også mange jeans!
Og etter all treningen i sommer blir jeg så uuutrolig glad når jeg prøver jeans i butikker <3 (men nå er liksom problemet å finne små nok(!) bukser Haha. Luksusproblem liksom, så jeg får bare akseptere det. ;P )
Men ja, jeansen over - min favoritt NeverDenim-modell - Parkside! UUUheldigvis oppstod luksusproblemet mitt, den minste buksen i 25 var for stor! :/ *buhu* Den skal jo være baggy, men når en ser at et belte ikke vil hjelpe mye til, annet enn å gjøre buksen stygg, så funker det bare ikke. Jeg ble trist.
Fant en annen da, en Runway-modell, som nesten passet perfekt <3 (litt løs i livet kansje..?!) MEN, den er bare så RÅÅ fremme. Veldig slitt med flere små flekker med hull over hele fremsiden. Elsker den.

Var tilbud på Risøe også, 7 plagg til 250,-, som jeg "delte" med mamma. To enkle jumpere og en lyseblå topp i M, som jeg og mamma skal sy inn til en liten XS ;P. Jeg er sååå heldig som har en mamma som er flink til å sy og slikt. Jeij<3 Det ble også nye øredobber fra Glitter.

Jeg MÅ vise ALT senere! Hihiiiii.
Bare jeg finner kameraet mitt igjen. Det er nok rotet som har slukt det og gjemt det bort.

Akkurat nå må jeg fortsette å pakkkkke!


Jo, heldigvis fant jeg slike pakke-poser på clahsohlson en kan støvsuge ut luften på i dag - slik at f.eks. dyner og puter krymper kjempemasse. Perfekt!

Ingen kommentarer: