05.08.2009

Neste lørdag skjer det

Regner jeg iallefall med. Mamma sier iallefall at det må bli slik.

Flyttingen altså. Da kjører hun meg tilbake opp til Volda!


Jeg sa jo i går at jeg skulle begynne og pakke, meeen... for et tiltak. Jeg tror jeg begynner i det små. Altså, lage en pakkeliste. Den blir nok lang. Tv'n må med, det samme med Wii'en og guitarhero instrumentene *gøy*, dvd-spilleren, høytalerne, kabler og lamper, og iallefall alle klærne og skoene mine.. og definitivt mye mer.

Også må jeg ha en handleliste over ting jeg mangler. For eksempel har jeg lyst på ett strykejern og en scanner, en liten kjøkkenvekt, også må jeg prøve å finne en skikkelig bok med blanke sider jeg kan rable i. Pluss, det skader ikke å shoppe litt mer klær - bare litt.

Og, selvfølgelig en gjøremålsliste. Som å vaske klærne, rydde rommet mitt, sy ferdig de nye gardinene til hybelen, og hmm.. hva mer?




Random bilde som ikke er mitt, men som jeg liker.

Jeg liker sommerfugler.

Ingen kommentarer: