09.08.2009

Give me some Supra Cruizer 's!

Studielånet og stipendet har for lengst kommet inn på kontoen min. Så.. jeg er RIK! Ehhe, eller jeg kan da drømme. Men, spørsmålet er om jeg skal spandere på meg noen nye sneakers??


Bare se på dem da!


Supra Cruizer, White/Teal <3 Elsker hvite sko! Og lilla fargen, sammen med det turkise. Wihu sier jeg bare <3.

Så kommer spørsmålet, "trenger jeg nye sko?". Svaret er jo nei... Jeg har mange sko. Til og med flere sko jeg aldri har brukt *burdeskammemeg* Meeeen, pliiiiis liksom!? Jeg har vært veldig snill i sommer da. Og utrolig flink til å trene - ofte! (Skremmer nesten meg selv når jeg tenker på hvor mye jeg faktisk har løpt og svettet i sommer...) Jeg synes jeg fortjener en belønning bare på grunn av det.

Skal? Skal ikke?



SKAL! - Session på Markedet, i morgen kommer jeg, og jeg VIL ha dem, og dere BØR ha dem i str 35! Ellers sååå ... !

Ingen kommentarer: