10.08.2009

Jeg blir nok aldri ferdig

med å pakke.

Etter all sløvingen i sommer blir en litt lat og slapp når det kommer til ting som.. ja som krever litt. Og det hjelper ikke på motivasjonen når en ser på rommet mitt for øyeblikket. Rot. Baaare rot. Jeg har heller ikke noe sted å sove for øyeblikket tilogmed. "Hele kjøkkenet mitt" ligger strødd ut over senga. Og det er nesten så jeg ikke orker å rydde det bort. Får vel sove på gulvet jeg da.

Det ble jo ingen storshopping i dag heller. Orket ikke. No surprise. Såg på værmeldingen for i morgen - STOR SOL - så jeg valgte heller å ta turen til byn i morgen ;). Da skal jeg og bankkortet mitt kooooose oss og svi av så mye cash vi klarer! (kommer nok til å lukte LITT brent.. :P )


Lite utsiktsbilde (igjen), fra terassen hjemme nå i sommer. Utrolig deilig å sløve under parasollen med den lille mac'n og med p3-musikk. Kommer til å savne det.

Ingen kommentarer: