08.08.2009

Etnemarknaden '09

I går ble det en tur inn til Etne. Sammen med mine foreldre og søskenbarnet mitt Kjerstin =)

Det er vel egentlig samme greia hvert år med bodene og tivoliet. Men koslig da. Spiste skillingsboller med vaniljekrem og vi smakte på moreller, tok en karusell som svingte rundt og rundt, fort og høyt(!) (Haha, mens Kjerstin bare hadde det gøy satt jeg og klamret meg fast til setet med all makt), klappet den største kaninen jeg har noen gang har sett, kjøpt en mini-kjevle jeg skal pakke med til Volda, og vi glodde på folket Hehe X-P.


Vi kjøpte også begge ett par solbriller hver. Digger dem ;) De er "split"-modeller, med ulike farger fremme og på sidene. Mine er hvite fremme og rosa på sidene *me like*.

Vi var heldige med været også. Digg temperatur og bare lett med skyer <3 Nå gleder jeg meg bare til Sildajazzen neste uke. Skal tråle bodene etter noen nye navle-piercinger og kose meg masse de siste dagene hjemme. ;)

Ingen kommentarer: