09.09.2009

Søteste matboksen - ever!

Kom over en kjempesøt blogg/nettbutikk her i sommer en gang, og jeg ble virkelig sjarmert av dette design merket.

Har du hørt om Blafre Design kansje?


De har mange forskjellige produkter. For eksempel små og store kort, bilder til å ha på veggen, og søtt innpakningspapir, som her;


Designen er virkelig kjempe søt, og gjennomført også. Jeg blir så fasinert! Jeg kunne jo virkelig tenkt meg å drevet med noe slikt selv. Hvor kult hadde ikke det vært. Men først måtte jeg jo hatt en idé, og funnet på masse snålt og morro som jeg kunne ha lagd. (På en måte et stort ork bare ved tanken :S men ja, ingenting kommer av seg selv - egentlig!)

En av mine favoritter var denne søte lilla boksen. Sweet eller?


Men nok om den, se heller her <3
Det var kjærlighet ved første blikk...

Bambi er SØØØØT!


klem fra meg

Ingen kommentarer: