26.09.2009

Hurrayy for ny header!

Endelig sier du bare. Er ganske så sikker på at ingen likte den forrige headeren min ja. Alle bare satt og grein etter en ny jahh, nuh!

*hipphipp-hurrRa*

Og det må nevnes at jeg byttet tittelen på bloggen min. "Clouds <3" ? Jeg var aldri helt sikker på den. Sååå, det ble heller noe mer passende -> "Lekeblogg" ! Fordi, jeg er jo ikke seriøs HahahaHA ;P


The old one:


and,

the new one



Men så må jeg vel huske å gi masse ros til disse bokstavene. Krokodille-bokstavene! Kule? Det synes jeg iallefall. (Men, shittS liksom, jeg husker ikke hvor jeg fant dem, altså hvem sine det egentlig er..!)



Utenom det så tok jeg utgangspunkt i CMYK-fargene. Cyan, magenta og gul.

PLUSS,
har du hørt om reklamen der de sier, "Vi leker ikke KLUBB asså!", eller jeg må vel spørre om du husker den? Tipper den er rimelig gammel, menJaUanZ!

- Jeg leker bare blogg asså...

Ingen kommentarer: