27.09.2009

link blink flink

..og så kom jeg ikke på flere ord som rimet med link..


Prøver å legge til mye rart i linke-listen jeg har skaffet på bloggen nå. Litt forsjellig fra her og der. Lurer på om jeg kansje må lage kategorier? hhøhø..

jeg haAaaaAaaarR jo så mange bookmarks atte jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av dem liksom! liksomliksomliksom... sånn nå har jeg skrevet liksom mange nok ganger. og en gang til.

men ja, jeg har utrolig store problemer med å holde orden i bokmerkene mine. Kommer jeg over en side her og der, så klikker jeg bare på stjernen ved url'en, i firefox, og da, ja da samler det seg opp litt rusk og rask.. haha. så jeg har myemyemyemer jeg har lyst å putte i den blogg-listen. bare for å si det.



aAniwaaaijjs. bilde? ja. gammelkasset! mixtape. de ser så ... såå.. hva er ordet.. løgne ut!? :p

Ingen kommentarer: