12.09.2009

Nei takk til tvillinger ute på byn! ^_^

Det er vel ikke bare jeg som sikler på mange av tingene i denne nettbutikken vel?

Nelly har jo så mye fiiiiiiiint. *sikle* For, akkurat nå kunne jeg GODT tenke meg og bestille hjem et par ting altså..

Kjoler? Yes please..
Paljett Tube Dress NOK 495, Rare Fashion - NELLY.COM Mimi Top NOK 379, Koola Anna - NELLY.COM Flower Dress NOK 599, Rare Fashion - NELLY.COM Studded Dress NOK 449, Rare Fashion - NELLY.COM Rochelle Tight Dress NOK 399, Rare Fashion - NELLY.COM Rochelle Pyramid Dress NOK 699, Rare Fashion - NELLY.COM Frankie Strip Mini Dress NOK 749, Rare Fashion - NELLY.COM Hope Dress NOK 499, Koola Anna - NELLY.COM Brazen Dress NOK 349, Rare Fashion - NELLY.COM

Eller sko?
Amsterdam NOK 499, Nelly  Shoes - NELLY.COMDenmark NOK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COMNepal NOK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM France NOK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM Newark NOK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COMRose NOK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Selv sliter jeg med ett lite problem da. Jeg bekymrer meg veldig for om ting ikke passer! Tenk om den tettsittende kjolen ikke sitter tett nok?! Ellers vil den jo skli ned.. Not kewlt! Så viss de ikke har mer XS/S igjen i ett nice plagg.. æsj altså - det er jo situasjonen med flere av kjolene her ovenfor.

Men med sko, der VET jeg at de ikke passer. De fører jo nesten INGEN sko i str. 35, bare 36 og over! Jeg trenger 35.. Greit nok at en såle kunne funket, men på slike åpne sko er det ikke lett, og av og til heller ikke noe pent. Iiiiik.

Jeg trenger å komme meg til en Bianco-butikk. De har det!! U-heldigvis har de ikke det i Volda, og heller ikke i Ørsta.. OG heller IKKE NETTBUTIKK
Hva feiler det Bianco? *snufs*

- Vel uansett hadde dette vært veldig usunt på studetbudjettet mitt. men akk ja.

Det er jo uansett solid fakta at en faktisk LETT møter på folk med like klær når en er ute her i Volda - viss en har shoppet på veromoda eller cubus liksom, ai ai..

Det er jo sååå mye kuuuulere å komme på fest/Rokken UTEN å måtte ha en tvilling!!

Ingen kommentarer: